سوالات متداول

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

۱٫ -در وب سایت روی گزینه “ورود/عضویت” در پایین برگه قسمت پاورقی کلیک کنید.
۲٫- با وارد کردن آدرس ایمیل خود و یا نام کاربری دلخواه و یک رمز دلخواه و کلیک روی گزینه ثبت نام، پروفایل شما ایجاد می شود
و از آن پس شما می توانید با ورود به سایت از خدمات آن استفاده نمایید، سفارشات خود را پیگیری کرده و یا سفارشات جدید را بدون نیاز به وارد کردن مجدد آدرس و مشخصات ثبت کنید

چطور در ایران شاپز سفارش خود را ثبت کنم ؟

ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
محصول مورد نظر خود را از طریق دسته بندی محصولات و یا جستجو پیدا کنید.
روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.
البته درصورتیکه هنوز عضو سایت نیستید هم می توانید به صورت میهمان سفارش خود را ثبت کنید و با وارد کردم مشخصات خود آن را تحویل بگیرید ولی برای پیگیری سفارشات و سهولت کار در هربار ثبت سفارش توصیه می کنیم حتما عضو سایت شده و برای خود پروفایلی را ایجاد کنید.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد سایت شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت  میتوانید جزییات سفارش خود را ببینید.
همچنین میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟

ابتدا روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.
روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.
جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا نام کاربری خود را وارد نمایید.
پس از دریافت لینک بازیابی در آدرس ایمیل خودمی توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
و از این پس با رمز جدید وارد سایت شوید

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

ابتدا وارد پروفایل خود شوید.

روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.
اطلاعات خود را ویرایش کرده و مجددا روی ذخیره اطلاعات کلیک کنید.

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
روی گزینه ی “سفارشات من” کلیک کنید.
میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.