شیوه های ارسال سفارش

شیوه های ارسال سفارش در فروشگاه اینترنتی ایران شاپز

ارسال سفارشات در فروشگاه اینترنتی ایران شاپز از ۳ طریق زیر انجام می شود.

۱- از طریق شرکت پست

۲-از طریق شرکت تیپاکس

۳-از طریق شرکتهای باربری

 

ارسال از طریق شرکت پست:

در این روش که به دو صورت پست پیشتاز و یا پست سفارشی انجام می شود سفارش مشتری پس از آماده سازی  وبسته بندی به نزدیکترین واحد شرکت پست تحویل داده می شود تا به آدرس مشتری ارسال گردد. درصورتی که مشتری ارسال از طریق پست سفارشی را انتخاب کرده باشد، معمولا بین ۳ تا۶ روز کاری طول می کشد تا سفارش وی به دستش برسد. و چنانچه مشتری ارسال از طریق پست پیشتاز را انتخاب کند بین ۲۴ ساعت تا ۳ روز کاری طول خواهد کشید تا فرآیند ارسال سفارش به آدرس مشتری کامل گردد.

در این روش هزینه پستی در برگه صورتحساب مشتری محاسبه و در فاکتور وی اعمال خواهد شد.

چنانچه پس از این مدت سفارش خود را دریافت نکردید می توانید با تماس با واحد پشتیبانی فروشگاه ایران شاپز سفارش خود را پیگیری نمایید.

 

ارسال از طریق شرکت تیپاکس

در صورتی که مشتری ارسال از طریق تیپاکس را در برگه خود انتخاب کند، سفارش وی پس از آماده سازی به نزدیکترین واحد شرکت تیپاکس ارسال می گردد تا به آدرس وی ارسال شود. معمولا بین ۴۸ ساعت تا ۴ روز کاری ارسال از این طریق طول می کشد.

در این روش که رایگان نمی باشد، هزینه ارسال و حمل و نقل در هنگام تحویل سفارش از مشتری اخذ خواهد شد. که این هزینه با توجه به بعد مسافت و وزن بسته متفاوت می باشد.

ارسال از طریق شرکتهای باربری:

جهت ارسال سفارشات با حجم بالا بهتر است ارسال از طریق شرکتهای باربری سراسر کشور انجام شود. در این روش سفارش مشتری پس از آماده سازی به یکی از شرکتهای باربری ارسال و از آنجا به آدرس وی ارسال خواهد شد.

در این رورش نیز هزینه ارسال و حمل و نقل از مشتری در هنگام تحویل سفارش دریافت خواهد شد که با توجه به وزن و بعد مسافت متفاوت است.